close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אפשר ליהנות ממים מסוננים גם בשבת

מערכת שורשכד אייר, תשעו01/06/2016

האם ניתן לעשות שימוש בבר מים בשבת? רעיון לבר מים המותאם לשבת

תגיות:
בר מים שבת של חברת אפיקים
צילום: יח"צ האתר

בשנים האחרונות מערכים מחקרים רבים אשר כולם מצביעים על אותה המסקנה: עדיף לא לשתות מים ישירות מהברז. העניין הוא שלמרות הקדמה, המודרניות והעובדה שהמים מגיעים ישירות אל הבית שלנו או אל המשרד, הם עדיין לא מכילים רק חומרים שטובים לנו. מי ברז, אפילו בשכונות מגורים יוקרתיות ביותר כוללים לא פעם חומרים כמו פלואור וכדומה, כך שאם הבריאות חשובה לכם כדאי שתתחילו גם אתם, כמו רבים אחרים, לצורך מים בצורה אחרת. תוהים מה יכול להיות הפתרון הטוב ביותר למצב הזה? פשוט מאוד: תוכלו לקנות לכם בר מים שיספק לכם מים כל השנה. מדובר על מכשיר קטן, קומפקטי וכזה שאפשר להעמיד בכל מקום על השיש כי הוא לא תופס הרבה שטח, אז למה אתם מחכים? אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לבחור את המכשירים הכי גדולים שיש או לקנות בקבוקי מים מינרלים, כי עם המכשירים המודרניים תוכלו ליהנות מהטוב ביותר ובכל רגע.

מכשיר שתמיד תוכלו להשתמש בו

אם אתם אנשים דתיים או שומרי מסורת, אתם בוודאי מכירים את הקושי שקיים בשימוש מכשירי חשמל בשבת. אותו הדבר קורה עם ברי המים שאנשים קונים למשרדים ולבתים הפרטיים שלהם, כי אם לא מדובר על מכשיר שיש בו שעון שבת, הרי שלא ניתן יהיה לעשות שימוש במכשיר בכל ימות השבוע או בחגים. נשמע לכם מוכר ובגלל הקושי הזה גם אתם עד היום לא חשבתם על קניית בר מים הבית? אם כך, כדאי שתדעו שהיום, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, יש אפשרות לקנות בר מים שבת, אז למה לא? המכשיר הזה הוא הדרך הכי טובה שיש שבעזרתם גם הציבור הדתי יוכל לשתות מים מסוננים וטעימים בכל ימות השבוע ואתם תראו שאם תיקנו מכשיר כזה תוכלו ליהנות ממנו מאוד.

איזה מהמכשירים יתאימו לכם יותר?

בין אם מדובר על בר מים שיש בו שעון שבת ובין אם מדובר על מתקנים אחרים בתחום הזה, אתם יכולים להיות בטוחים בדבר אחד: לא קל לבחור מבין כל כך הרבה אפשרויות. העידן שבו אנחנו חיים הוא עידן השפע, וככזה הוא מציע לנו הרבה מאוד אופציות של מכשירים. לכן אפשר להבין את הדילמה שלכם לגבי הרכישה ומאוד כדאי שתתייחסו לדברים ברצינות ושתבדקו איזה פונקציות כוללות המכשיר שאתם עומדים לקנות. האם בר המים שלכם מספק גם סודה? האם אפשר לבחור בו את כמות הגזים? כל כמה זמן צריך יהיה לטפל בו ולהחליף לו את הפילטר? כיוון שיש היום הרבה מאוד אפשרויות כדאי יהיה לבדוק לעומק מה אתם קונים, כי חבל לקנות מכשיר שלא ישמש אתכם נאמנה לשנים רבות. כמו כן, מומלץ גם להשוות מחירים כי לא תמיד המחירים של מכשירים כאלה חייבים להיות גבוהים מידי.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה